http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 27 oktober 2010

SOLkaart met James bear





Hier is dan mijn SOL kaart van vanavond. Hij is aan de binnenkant wel erg druk geworden, maar dat kon ook niet anders met al die scrappies. Ik vond het erg leuk om te doen. Ik ga vast de volgende keer weer meedoen. Alleen jammer dat hij door het kunstlicht zo gelig is geworden. Misschien fotografeer ik hem morgen nog een keer.
ik heb papier gebruikt van BG Jovial en het afdrukjes is van LotV alweer James bear.
De kerstboom op de pocket is een stempel van Hero Arts, ik heb de drie delen apart gestempeld op het Jovial papier en toen gemat.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes, Alie

4 opmerkingen:

  1. Niet verkeerd hoor!! Ik zou hem inderdaad nog eens willen zien bij daglicht. Maar ik vind hem nu al leuk. Wat gaat er veel tijd in zitten he?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben twee uur bezig geweest met de voorbereiding en twee uur met hem in elkaar zetten (en toch af en toe maar een ander papiertje te snijden, en een van m'n afdrukjes zat onder de inkt dus dat moest ook nog opnieuw.)
    Ik ga hem morgen opnieuw fotograferen, want dit is toch niks.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, deze is echt helemaal superdesuper.Nu staat 'ie er tenminste mooi gekleurd op haha.
    Wat 'n werk, maar het was de inspanning wel waard zeg.Die kerstboom vind ik geweldig en die grote brad met kerstman is superschattig.
    Wat mij betreft is 'ie goedgekeurd!

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, zo toont ie een stuk beter. Ik vind hem erg leuk geworden. Je hebt wel eer van je werk.

    Gr.gZ

    BeantwoordenVerwijderen