http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 20 oktober 2010

SOL kaart Henry



Hallo dames,

Ditmaal heb ik een kaartje gemaakt naar aanleiding van de SOL bij Tiets. Ik had nog nooit meegedaan met een SOL en deze heb ik achteraf gemaakt. Ik vond het wel erg leuk om te doen en ik denk zeker dat ik een keer meedoe tijdens een SOL avond.
Het papier is van Bo Bunny uit de kerstcollectie van vorig jaar. Ik heb een MS pons gebruikt en het afdrukje is van WoJ. Ik kon eindelijk een van de knopen gebruiken die ik passend bij het papier had gekocht.
Hij is wel een beetje aan de drukke kant, maar ik vind het daardoor wel een vrolijke kaart geworden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
groetjes, Alie

4 opmerkingen:

  1. Ooooh, das 'n mooierd!
    Erg leuk, zo met die 2 aparte vakjes voor de tags.Dat ijskristal is prachtig, 't papier is prachtig en je hebt Henry ook prachtig ingekleurd!
    Daar ben je wel even druk mee geweest, denk ik zo...

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het scheelt natuurlijk wel dat ik de maten voor het papier aangeleverd kreeg en de indeling ook al vastlag. Maar toch, alleen al het papier uitzoeken kostte me wel enige tijd. En toen had ik het afdrukje in een foute kleur gespoten zodat ik Henry uit moest knippen en een bijpassende kleur moest bedenken voor de achtergrond. En de tags waren zo dik geworden dat ik er bijna geen gat in kon krijgen. Maar goed dat wij een leeratelier hebben gehad en zodoende nog een mooie gaatjestang tevoorschijn kon toveren.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd handig, dat heavy duty gereedschap. Je weet maar nooit, waar je 't nog 'ns voor gebruiken kunt.Al met al was 't een zware bevalling, maar 't resultaat mag dan ook gezien worden.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart hoor. Hij is inderdaad misschien wat druk maar ik vind het geheel wel lekker vrolijk. Die ijskristallen vind ik erg mooi geworden!! En ik blijf een zwak houden voor Henry.
    Ik heb nog nooit meegedaan met een SOL. Duidelijk wel de moeite waard dus.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen