http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zondag 31 oktober 2010

Kerstballenkaartje


Hallo dames,

Vandaag heb ik me gewaagd aan een kerstballenkaartje. Het afdrukje is geloof ik van RA Miller. De bal links onder heb ik gemaakt met een borduursticker, die geplakt is op een stukje wit papier dat ik bewerkt heb met de airbrush met een sticky stencil van Crealies. Voor het lintje heb ik de stansjes gebruikt die ik vandaag met mijn Silhouette heb uitgesneden. Dat was een ideetje van Gerrittina. Ze mailde mij een link naar MP door waar deze gespstansjes uit een pons werden aangeboden met de vraag of mijn machientje dat ook kon. Die uitdaging kon ik natuurlijk niet laten liggen en ik ben meteen aan de slag gegaan. Ik heb er nog wat andere gesp stansjes bij gemaakt, die niet als pons te krijgen zijn :). De ster in van Spellbinders.
Ik had nog steeds wat van dat glimkarton liggen van de Action en heb daarvan het groen gebruikt. Hij is weer lekker druk. Een jaar geleden had ik dit veel te druk gevonden, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk een beetje drukke kaart. Dat hebben jullie vast wel gemerkt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes, Alie

1 opmerking:

  1. Hee Alie, eindelijk 'n teken van leven van mijn kant.Ik vind 'm erg leuk geworden.
    Die kerstbal is errug origineel en leuk gemaakt.'t Afdrukje heb je super ingekleurd, het lint vind ik ook erg mooi.Je krijgt trouwens ook steeds meer oog voor detail.(brads en zo) Super!

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen