http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zondag 6 april 2014

Paaskip of iets dat er niet op lijkt


Liggen jullie al in een deuk? En vragen jullie je af wat ik nou weer gebrouwen heb? Tsja, dit is nu een echte paaskip. Ik vind hem meer lijken op een opgeblazen kikker, maar ik weet toevallig dat een van mijn blogmaatjes wel iets met kikkers heeft. Dus dan komt dat ook weer goed. Ik wilde jullie dit paasgebeuren toch niet onthouden, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik iets niet helemaal goed begrepen heb op de quiltles. Het quilten is wel goed gegaan, maar hij ziet er gewoon een beetje anders uit dan die van mijn lerares. Ach, wij mensen zien er ook niet altijd uit zoals we zelf graag zouden willen.
Zo, nu heb ik toch nog wat gepost
Fijne zondag

4 opmerkingen:

  1. Alie, je hebt gewoonweg 'n heel individueel en excentriek kippetje. Met haar paarse kammetje, knoopjesogen en kleurencombi is ze op haar paasbest.
    Niets mis mee, hoor.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk verdient ze een naam. Misschien moet ik een wedstrijd uitschrijven voor de mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi, ik vind de vergelijking met een kikker ook nog vergezocht. Maar ik word er wel net zo vrolijk van, dus het effect is hetzelfde. Maar hoe leg je dit aan je kleindochter uit?
    Een naam? Tja das nog niet zo gemakkelijk. Ik ben nu te moe om na te denken. ¦O)

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, jij hebt je hoofdje natuurlijk vol zitten met allemaal mooie dingen. Ik denk dat wij de komende tijd heel veel leuks te zien krijgen, want waar doe je anders inspiratie op voor stempelcreaties dan bij de stempelbeurs

      Verwijderen