http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zondag 30 mei 2010

Dankjewel



Voor deze kaart heb ik gisteravond heel ijverig zitten kleuren in de caravan. Dat was een van de redenen dat ik vandaag ook alweer naar huis wilde (naast het natte weer). Ik wou zo graag een kaart maken met mijn kleurwerkje.
Het is alweer de stempel van impression obssoin, die ik de vorige keer ook al zo leuk vond om in te kleuren. Ik heb hem wederom gestempeld met zilver embossingpoeder. Hoewel ik het zilver op de foto niet zo mooi vind uitkomen.
Het papier is van Basic Grey en de kleuren die ik heb gebruikt zijn: G20,21,24, Y00, 11, 13, 15, B00,12, 24 en ik heb de blauwe kleuren gemengd met C 0 en C3. Dit is voor het eerst dat ik dat geprobeerd heb, maar ik moest wel, want ik ben niet in het bezit van de blauwe kleur die verwerkt is in het BG papier. Maar ik vind het resultaat wel heel mooi geworden. Het is ook leuk om op die manier te mengen.
Voor het brushen van de tekststempel heb ik YG95 gebruikt.
De witte rand heb ik gemaakt met een EK succes pons.
Ik vind de kaart op de foto niet zo mooi uitkomen als in het echt, maar ik hoop dat jullie hem toch mooi vinden.

groetjes, Alie

2 opmerkingen:

  1. Op zich is deze kaart niet zo mijn ding,maar je heb 'm wederom super ingekleurd en uitgeknipt.
    Erg kunstig om zo te kunnen knippen.

    gr.Rossi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg. Ik vind de kleuren heel goed overeenkomen met het papier. Dat randje is ook erg leuk. Naarmate ik het stempel vaker zie vind ik hem steeds leuker worden!!!

    Groet, GZ

    BeantwoordenVerwijderen