http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 19 mei 2010

Borduurkaartje


Ik ben vorige week erg ijverig geweest met borduren. Wat een heerlijk ontspannen werkje is dat toch. Ik denk dat ik dit weekend weer wat borduurseltjes meeneem om me lekker in de zon te vermaken op de camping. Deze hoekjes heb ik geborduurd met Sjaak borduurmal nr 10. De stans is van Joy en heb ik bewerkt met de AB. De tekststempel is van Different Colors en het papier is van Basic Grey, green at heart.

groetjes, Alie

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je het borduren weer hebt opgepakt. Het is leuk te combineren met de rest van de technieken. Ik wil tijdens onze "workshop" vrijdag eens proberen om een randje te stikken. Marga heeft mij verteld op mijn blog hoe ze dat doet. Ik ben benieuwd of het mij ook gaat lukken.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen