http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 14 april 2010

Willow dots groen en rood



Alweer een kaartje. Mijn eerste kerstkaart van dit jaar geloof ik. En weer met de Polka dots stans. Ik vind het helemaal geweldig met die dots, dus ik dacht: ha, laat ik er een stippenkaartje van maken. Het afdrukje is van WoJ (Elisabeth Bell) en het groene papier met de wit/groen/rode stippen is van Basic Grey. Voor het witte papier met de rode stippen heb ik een van de sjablonen van Crealies gebruikt. De kerstboom heb ik gestempeld met witte embossingpoeder en is van Hero Arts. De ster is gestempeld met witte en zilver embossingpoeder en is van Different colors. Zowel de ster als de kerstboom heb ik gestempeld op holografisch karton, maar op de foto is dat niet erg duidelijk. Ik heb sowieso moeite met het fotograferen van mijn kaarten. Vaak laat ik dat maar door Leo doen, maar die was er nu niet.

groetjes, Alie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Alie,
    Leuk om ook nu eens jouw creaties te zien, ik heb al eerder geprobeerd je te vinden, maar op een of andere manier kon ik je blog niet vinden, alleen maar info over jouzelf.. Haha!
    Dit ziet er mooi uit allemaal en inderdaad goed dat je een waarschuwing op je blog heb gezet.. ;) Mijn verlanglijstje bestond al uit Copics, Spellbinders (en een apparaat waarmee ik die kan gebruiken, weet nog niet welke..), stempels, papier, en een airbrush mag ook niet ontbreken vind ik eigenlijk!! Ach ja, zolang er nog wat te wensen blijft heb ik in ieder geval elk jaar een verlanglijstje!
    Ik ga je volgen, dan kom ik zeker vaker een kijkje nemen!
    Groetjes Alie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart! Jammer dat ie niet helemaal scherp is. Misschien kan Leo hem nog een keer fotograferen?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen