http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

donderdag 8 april 2010

Roze bruid


Zo, hier dan toch weer een kaartje uit eigen atelier. Wel even lastig met de maten voor een A6 easelkaart; hij kiepte eerst aldoor om, maar nu blijft ie toch staan. Het afdrukje is van Whiff of Joy.
De copics die ik gebruikt heb zijn:YG 93,95,99, R00, 01,20,22,25,39, E 35,37,39. het papier is van basic grey en voor de 'tekstligger' heb ik een stempel van dofferent colors gebruikt, die ik gestempeld heb met Versamark en gesponsd met chalk roze en lichtgroen.
Voor de tekststempel alweer Different Colors gebruikt. Ik vind dit helemaal een geweldige stempel. Ook de andere stempels van DC die ik heb, gebruik ik veel te weinig vind ik. Ik vind het zalig om een ondergrond te stempelen en dan met inkt of chalk eroverheen te wrijven. Het effect is altijd weer anders.
Helaas is mijn watermerk midden op de kaart terechtgekomen. Ik kan nog steeds niet goed met Gimp (of enig ander fotobewerkingsprogramma) overweg.

groetjes, Alie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten