http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

maandag 18 augustus 2014

Nieuwe blokjes van mijn boerinnetje

Ik heb de afgelopen weken hard gewerkt aan de blokken van mijn Farmers Wife quilt.
De onderste rij is nieuw. Zo'n rij wordt eerst steeds meer werk, tot ik bij de rechter bovenhoek ben en dan gaat het weer minder worden. 
Ik vind het ontzettend leuk om aan te werken en ik durf steeds meer met kleurcombinaties.
En ik ben alweer met een volgende rij bezig
 Dit helrood heb ik nog niet eerder gebruikt in deze quilt. Ik denk dat ik twee blokken maak met deze kleur erin, zodat die er lekker uitspringen.
 Keurmeester Iwan is nog niet langs geweest voor de grote lap. Wel tijdens het maken van bovenstaand blok terwijl ik de stukjes uitgespreid had op de goede volgorde. Hij paste er precies op. Daarna lag alles natuurlijk schots en scheef
Dit was het weer voor vandaag
Bedankt voor het kijken

Groetjes van de Priegelmiep

4 opmerkingen:

  1. Ooooh, je verbaast me iedere keer weer met je noeste arbeid.
    Wat 'n gepriegel en geduld. Ik vind ze stuk voor stuk helemaal te gek. En die oranje rand doet 't perfect!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig!! Je bent echt een Priegelmiep. Wat een leuke resultaten weer. Voor mij springt de bovenste er uit, vooral qua kleur. Ga vooral zo door......

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet jouw FW er fleurig uit... echt heel erg leuk!!! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit met bewondering te kijken naar jouw blokken... ik zelf kan ze niet maken voor mij is het te priegelig dus... kijk er met heel veel bewondering naar deze mooie kunstwerkjes!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen