http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zondag 5 augustus 2018

Kleurverslaafd

Na een lange radiostilte heb ik weer iets te showen.
Ik heb mijn kleurhobby weer helemaal teruggevonden. 
Dankzij mijn blogmaatjes kon ik een nieuw kleurboek als verjaardagscadeautje kopen. Schemertijd van Maria Trolle

Dit zijn de eerste twee platen. 



Deze is over twee pagina's en ik heb er behoorlijk op zitten zwoegen. Vooral de beestjes, want ik heb nog nooit vachtjes gekleurd.



Een fijne dag en bedankt voor het kijken


Groetjes van Alie

5 opmerkingen:

  1. Oh wauw Alie. Dat ziet er superleuk uit. Wat fijn dat je weer bent gaan kleuren. Ik kan wel zien dat je hier weer plezier aan beleeft. Laat ons maar lekker meegenieten!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, dit is leuk!
    Wat apart, die zwarte achtergrond. Zwoeg maar lekker verder, want hier wil ik meer van zien.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen