http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 30 mei 2018

Wayuu Mochilla tas


Voor de verandering heb ik eens wat nieuws geprobeerd. 
Dit is een Wayuu Mochillatas. Mochilla is de haaktechniek waarbij je met meerdere draden onzichtbaar haakwerk maakt. En Wayuu is het type patroon dat veel gebruikt wordt door de Wayuu indianen.

Het was wel even een werkje, maar dan heb je ook wat.
Ik heb ervoor gekozen om er een rugzak van te maken zodat ik de handen vrij heb als ik aan het wandelen ben of als ik met Charlie in de trein op stap ben.


Bedankt voor het kijken
Groetjes van de Priegelmiep

2 opmerkingen:

  1. WAUW!! Oh nee, Wayuu. Geweldig Alie. Nooit van gehoord maar ik vind het prachtig. Hier wil ik wel wat meer van zien..... Vooral doorgaan!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onzichtbaar? Net als dit bericht zeker.
    Ik heb er nl. geen mail over gehad. Had ik zomaar dit prachtige Wayuu gemist. Daar wil ik ook wel meer van zien.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen