http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

donderdag 10 mei 2018

Eindelijk


Het 12de en tevens het laatste blok van de Arcadia Avenue quilt is klaar
Was nog wel een uitdaging hoor. Al die smalle stukjes stof....



Zo gaat het er straks ongeveer uitzien op mijn bed. 
Maar dan wel met achtergrondstof ertussen natuurlijk. 
En dat is ook nog wel even een klusje om de boel in elkaar te zetten. 
Maar ik stoom nu achter elkaar door, want deze heeft me al veel te lang aan liggen staren.


Bedankt voor het kijken en een fijne dag

Alie

3 opmerkingen:

  1. Ooooh wauw, dit is prachtig!
    Al dat werk is niet voor niets geweest.
    Ze zijn allemaal even mooi en ik ben benieuwd naar 't eindresultaat.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere kleurtjes!! Deze pijltjes zijn ook wel heel erg gaaf. Wat een voldoening als straks alles tot een geheel is gekomen.....

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt hem erg mooi en ben benieuwd hoe hij er in zijn geheel uit komt te zien?

    BeantwoordenVerwijderen