http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

maandag 20 mei 2019

Diverse quiltwerken


Hallo dames.
Ik was bijna vergeten dat ik nog een blog heb. Ik moest zelfs weer uitvinden hoe ik daar dingen op moet posten.

Ik had vorig jaar al een aantal quiltwerken klaar, maar ja, toen kwam die verhuizing....

Na 4 jaar ligt mijn sprei eindelijk op mijn bed. Ik word altijd helemaal blij als ik langs de slaapkamer loop en door het raam in de deur al die mooie kleuren zie.

Wandquiltje

En dit is dan de bedrunner (voor op het voeteneinde) voor de bruiloft van Saskia en Jens.  Het patroon heet double weddingring. Ernaast staan de mandjes voor het bruidsmeisje en de bruidsjonker die ik gemaakt heb. Met Arthur werd het niets, maar Wendy heeft heel enthousiast met de bloemetjes gestrooid.

Groetjes, Alie



2 opmerkingen:

  1. Je zou bijna ieder uur ff een tukkie gaan doen onder deze prachtige quilt. Daar word je idd. erg vrolijk van.
    Van die andere 2 overigens ook. Wat 'n leuk idee zo...
    Ga maar lekker zo door...haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke resultaten! Ik zou met mijn ogen open willen slapen... Ben benieuwd of je nog meer op stapel hebt staan.

    Ge. GZ

    BeantwoordenVerwijderen