http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 19 augustus 2015

Affo top Farmers Wife

Daar hangt ze dan, mijn boerinnetje. 50 blokjes, allemaal verschillend en met de hand in elkaar gezet. Wat heerlijk, weer een projectje zover klaar. Ze moet natuurlijk nog gesandwiched worden (voorzien van vullinglaag en achterkant) en daarna gequilt. Maar dat kan even wachten. Ik ben nu nog met mijn kompasquilt aan het quilten.  Zo lang gaat ze in de kast. En er is weer ruimte voor een nieuw project. Ik heb nog wel wat WIMmetjes (Wil Ik Maken) op mijn lijstje staan, dus dat komt helemaal goed.

Bedankt voor het kijken en een zonnig dag toegewenst
de Priegelmiep

6 opmerkingen:

  1. Hij is weer prachtig geworden. Wat een werk zeg, allemaal met de hand! Heb je er al een bestemming voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Hij moet als dekentje op de bank komen om lekker onder weg te kruipen. Helaas heb ik er meteen visioenen bij van ontelbare honden- en kattenharen.

      Verwijderen
  2. Oooei, was ik je toch bijna vergeten....
    En dat terwijl dit ook alweer zo'n masterpiece is. Ik kan me helemaal voorstellen om er lekker onder te kruipen en 'n tukkie te doen. Gelukkig heb je 'm niet van fleece gemaakt, want daar blijven de haren past echt op plakken.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi geworden!!! Zo'n sampler quilt is toch wel heel bijzonder vind je niet? Ik ga de mijne ook echt afmaken hoor... wanneer weet ik nog niet maar ooit gaat het ervan komen. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig en helemaal met de hand echt iets om trots op te zijn!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat is ie prachtig. Hele warme kleuren ook. Knap gedaan Alie.
    Ja, ik denk dat die blonde diva deze deken helemaal ziet zitten. Ha ha, geef haar eens ongelijk. Wie wil nou niet zo iets moois om op te liggen?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen