http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

donderdag 11 oktober 2012

Weer eens een kaartje

Een van mijn blogmaatjes gaf mij een stevige hint dat ze ook wel weer eens een kaartje wilde zien in plaats van borduursels. Toevallig had ik vorige week nog dit kaartje gemaakt. Ik vind hem wel een beetje saai, maar ik kon ook niet bedenken wat ik er nu verder nog op zou kunnen doen. Als jullie suggesties hebben, hoor ik dat graag.

Papier: Maja Designs
Borduurmal: Crissie
Stempel: Hero Arts

groetjes, Alie

2 opmerkingen:

  1. Oei, dat is 'n lastige vraag.
    Dat label neemt nogal wat plaats in beslag he.
    Ik geloof niet, dat ik je op weg kan helpen...

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou rechtsonder misschien nog iets roods kunnen laten herhalen? Of iets goudkleurigs? Maar meer hoeft niet hoor. Mooi label trouwens.

    En inderdaad, leuk dat we weer eens een kaart van je te zien krijgen. Lekker die variatie.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen