http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zaterdag 20 oktober 2012

Love, wish, dream

Ik begin ook steeds meer in de ban te komen van het vintagegebeuren. Ik zot nog een beetje in de experimenteerfase (haha, wie niet). Ik heb het papier bewerkt met distress en gestempeld met Tim Holtz stempels De hand heb ik met embossingpoeder gestempeld. De silhouet dame heb ik van internet geplukt en uit laten snijden door mijn Sil. Het geheel heb ik nog bespoten met Pearl spray Leuk om te doen hoor

groetjes, Alie

2 opmerkingen:

  1. En ook leuk om naar te kijken. Die hand heb je precies goed geplaatst zo...erg passend.
    Wat is die Sil toch handig he...ik kan er ook geen genoeg van krijgen.Van mij mag je nog wel 'n tijdje doorgaan met experimenteren.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooooooooi. Mooie kleuren heb je gebruikt. Welkom bij de club!!! Leuk is dit he? Ga zo door zou ik zeggen. Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen