http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 1 augustus 2012

Weer een kerstkaart, eindelijk

Ik ben op de camping druk doende geweest om kerstkaarten te borduren. Hoewl ik voornemens was om daar dit jaar niet al te veel werk van te maken. Thuis heb ik hem afgemaakt en ik moet zeggen: dat is toch ook best wel weer leuk. Even wat anders dan foto's scrappen, hoewel daar nog steeds op het moment mijn liefde naar uitgaat. Maar als ik dit jaar nu elk kwartaal een kerstkaart maak, heb ik er precies genoeg om in december te versturen.

Borduurpatroon: uit een boekje
papier: van de Kruidvat
Stempels: Hero Arts
Brad: Kars
Sterren: Action


gr. Alie

2 opmerkingen:

  1. Hoewel dit niet zo mijn ding is, moet ik je toch complimenteren met 't borduurwerk. Jeetje, wat zul je daarmee gepriegeld hebben zeg!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja, ze heet niet voor niets Priegelmiep. Ik vind een borduursel op zijn tijd wel leuk om te doen. Maar niet te veel, ik heb er niet zoveel geduld voor. Mijn voorkeur gaat ook meer naar de stempels uit.
    Dit is een mooie kaart geworden Alie. Het lijkt me wel een handig karweitje voor op de camping, je hoeft er niet zo veel voor mee te sjouwen denk ik? Kijken of je je voornemen kunt houden en je genoeg kerstkaarten hebt in december.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen