http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 8 augustus 2012

Niet langer een saaie blouse


Deze week heb ik een applicatie gemaakt van een papegaai. Ik heb de naaimachine helemaal teruggevonden, zo leuk. In de kast kwam ik nog een saaie blouse tegen die ik nooit draag. Ik heb hem erop genaaid en.... voila: geen saaie blouse meer. Ik ga dit vaker doen. Alleen zie ik nu dat de snavel van de papegaai niet helemaal goed is. Dat komt doordat de blouse niet helemaal plat ligt. Hij is mooi gekromd hoor.

groetjes, Alie

5 opmerkingen:

  1. Goh, die is leuk geworden. De blouse fleurt er helemaal van op.Ik kijk nu al uit naar je volgende creatie.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, met die creativiteit van jou zit het wel snor. Het haalt de blouse inderdaad mooi op.
    Ben heel benieuwd wat ons nog te wachten staat. Als je straks een beroemdheid bent, wil je ons dan nog wel kennen?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik straks beroemd ben, willen jullie mij misschien niet meer kennen. Want dan liften jullie nl mee op mijn succes en wordt jullie blogs ineens vele malen vaker bezocht. Wat dacht je van 200 berichtjes per dag?
    En die blouse: die past me niet eens meer. Volgende keer maar eerst passen voor ik ermee aan de gang ga :(
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan hebben we geen tijd meer voor jou. Dan is berichtjes lezen en beantwoorden een dagtaak voor ons. Ha, ha.
    Jammer dat de blouse niet meer past. Misschien kan je er iemand anders een plezier mee doen? Een schoonzus bv?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien huur ik dan wel iemand in om te lezen en te antwoorden. Als ik dan toch zo beroemd ben,heb ik dan ws. ook wel 'n bijbehorende knip haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen