http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 21 juni 2017

Weer nieuwe blokjes en een overzicht

 Hier zijn weer vier nieuwe blokjes van mijn Civil War quilt
Ik heb er nu 24. Ik dacht toch echt dat ik ijveriger was geweest, maar de werkelijkheid is weer eens anders dan mijn verbeelding.  Tja, dat gebeurt wel vaker. Misschien nog eens goed zoeken tussen mijn lapjes? Geen idee waar die uit mijn verbeelding dan zouden moeten zijn... 
Maar al met al toch al een leuk geheel zo vind ik zelf.  

Groetjes van
De 
Priegelmiep


5 opmerkingen:

  1. Misschien zijn ze gesmolten??
    Zou eeuwig zonde zijn, maar dit weer is onverbiddelijk.
    Als ik jou was, dan zou ik ze in de diepvries bewaren...

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar haal jij tegenwoordig al die mooie ideeën vandaan! Weet je wat. Ik leg ze erin en ga er zelf naast liggen om helemaal zeker te zijn dat ze er niet zelf vandoor gaan.
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ze zijn wdl erg mooi. Vooral als je ze zo bij elkaar ziet. Misschien heb je over nieuwe ontwerpen gedroomd? ;)

    BeantwoordenVerwijderen