http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 29 juli 2015

Happy day


Vandaag hebben we een uitstapje gemaakt naar het Vriezenhuis bij Winterswijk. Daar is een leuke quiltwerkerij waar alle quiltstoffen deze zomer met flinke kortingen de deur uitgaan.
Daar moest ik natuurlijk bij zijn. En hier is mijn buit. 
Ik wil in de toekomst een rainbowquilt maken en daarvoor moet je natuurlijk op tijd lapjes voor verzamelen. Ik ben dus helemaal uit mijn bol gegaan vanmorgen

Een fijne dag gewenst van
de Priegelmiep

3 opmerkingen:

  1. Ooooow, die zijn mooi! Prachtige kleuren mjamjam.
    Ik kan niet wachten op de 1e blogpost met deze lapjes stof.
    Je weet 't wel spannend te maken.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, dat belooft veel moois in het verschiet. Succes gewenst! En veel plezier maar dat gaat vast wel lukken.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen