http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

vrijdag 2 januari 2015

Experimentje

Ik heb afgelopen week eens wat meer geoefend met mijn machine en er een klein quiltje van gemaakt. Ik weet nog steeds niet of ik die paarse randen wel mooi vind  bij dat wit en zwart. Ik geloof toch van niet. Och...
 De blokken heb ik eerst gequilt en daarna met sashings aan elkaar gemaakt
Ik denk dat je heel goed moet kijken, wil je iets  van het quiltwerk terugzien. Dat is dus het stikwerk door het hele blok heen. Ik denk niet dat dat weer moet doen met een printje als dit
Groetjes van de Priegelmiep

2 opmerkingen:

  1. Niks mis met dat paars maar je weet hoe ik over paars denk. Dus gewoon weer doen..... Inderdaad moet je goed kijken om dat quiltwerk te kunnen zien (kan ook aan de foto liggen) maar zelfs voor jouw machientje is dat misschien zonde van al het werk. Maar daarom heet dit ook een experimentje toch? Ben benieuwd naar alle echies.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij kun je bij zwart en wit (bijna) alle kleuren gebruiken. Ik vind, dat dit best goed lijkt zo. Wel jammer, dat je 't quiltwerk niet zo goed ziet. Misschien 'n ander kleurtje garen??
    Experimenteer er maar lekker op los; Dan zijn wij wel de proefkonijnen qua toekijken.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen