http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zondag 5 oktober 2014

EP update



En hier zijn dan weer twee nieuwe blokjes voor mijn Exclusieve Priegelmiep quilt in wording. Een meedenkend blogmaatje kwam met deze naam, die ik erg gepast vind. Dankjewel Yvonne. Ik moet nog steeds een beetje oefenen met het appliqueren, maar het geeft wel veel mogelijkheden. Je hebt wat meer artistieke vrijheid zeg maar dan met blokjes die volgens een vast patroon in elkaar zitten. Dat had ik ook niet verwacht hoor, voor ik hiermee begon. Maar ik moet toegeven dat ik wel enigszins onzeker ben over hoe dit afloopt. Of de stof niet te druk is, of ik niet beter wat fellere stofjes had kunnen nemen bij al die vrolijke figuurtjes. Etc. Maar dat zal wel aan mij liggen. 
Voorlopig ben ik mooi onder de pannen met al mijn projectjes. Bedankt voor het kijken en een fijne zondag

Alie

2 opmerkingen:

  1. Weet je Alie; Twijfel is juist goed, want 't houdt je creatief. Dat blijkt wel weer uit deze 2 blokjes. Ze zijn superschattig en origineel. Dat zou je niet krijgen wanneer je alles op de automatische piloot zou doen.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erug leuk!! Ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. Uniek wordt het zeer zeker. Ach, alle grote kunstenaars zijn onzeker, dus zal het wel goed komen.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen