http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

dinsdag 29 juli 2014

Een randje per week

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Yvonne deze mooie lapjes. Voor vannacht had ik nog geen idee wat ik ermee ging doen. Maar deze nacht werd ik van een droom wakker en toen wist ik het: ik ga meedoen met 'het randje van de week'. Dat is een borduurrandje waarvan je elke week op een blog een patroon kunt krijgen voor een nieuw randje. Nu wilde ik al een tijd eigenlijk niet meer borduren en ik had al garen weggegeven, maar ik kwam het zo veel tegen dat ik nu de verleiding niet kan weerstaan. Als ik de borduurlap dan vol heb, ga ik hem combineren met de lapjes. Ach, naast mijn andere projecten kan ik ook best nog een half uurtje per week besteden aan een andere hobby. Maar het duurt natuurlijk wel even voordat ik klaar ben. Dus daarmee moeten jullie even geduld hebben.


groetjes van de Priegelmiep

4 opmerkingen:

  1. Geduld......wat is dat? haha.
    Zulke dromen zijn erg handig. Ik heb ze ook wel eens.
    Ben zeer benieuwd, hoe dit projectje gaat uitpakken.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel benieuwd. Het zijn leuke stofjes. Mooie kleuren ook!!
    Wel slim Yvonne, jij laat Alie gewoon het werk doen. Wij kunnen achterover leunen en afwachten wat ze gaat maken. Dat doe je echt goed. :0)

    Gr. gZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, en ik heb het al zo druk.... Ik kan mijn projecten niet meer op een hand tellen. En dat moet allemaal een keer af. Ik ben zelfs midden in de nacht naar zolder geklauterd via de Vliezotrap omdat ik voor deze lapjes het idee kreeg om te gaan borduren. Gaan jullie maar achterover leunen, ik blijf er jong en fit bij.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen