http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

dinsdag 15 januari 2013

Megaproject

Eindelijk is hij dan af: mijn sprei. Ik ben er in April mee begonnen en ben er de hele zomer druk mee geweest en de laatste weken heb ik er ook behoorlijk aan gewerkt. Hij staat heel fleurig in onze slaapkamer. Helaas heb ik me een beetje verkeken op het formaat. Hij is te groot voor ons bed hier. Dus komt ie op de camping, waar we een groter bed hebben. Zo, ik ben klaar voor mijn volgend project.

groetjes, Alie

3 opmerkingen:

  1. Wat een beauty!! Ik krijg helemaal dat retro-gevoel. Super gedaan Alie. Jammer dat ie thuis niet past. Maar gelukkig wel in jullie 2e huisie. Je laat ons nog even in spanning wat dat volgende project zal zijn?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi! Mooie kleuren!
    Prachtig gemaakt!,
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat zal dat 'n werk zijn geweest.
    Ik vind 'm prachtig. Het zal jullie campingverblijf nog aangenamer maken.
    GROOT applaus!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen