http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

vrijdag 2 november 2012

Vakantie

Ik heb weer eens een LO gemaakt van mij als kleine zandschepper. We gingen vaak naar het strand, wat ik erg leuk vond.
Ik weet niet meer welk merk papier ik gebruikt heb. Ik geloof van Bo Bunny. De stempels op de randen zijn van Viva. De tag heb ik bewerkt met distress en Hero Arts stempels. Verder ben ik eens aan het haken gegaan met bloemetjes. Ook erg leuk om te doen :-) Alleen erg jammer dat de foto nogal donker is geworden. De kleuren zijn in het echie veel helderder.

groetjes Alie

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Alie!! Leuk hoe je de foto's hebt gebruikt. En dan die tag....wat een vrolijke kleuren en de tekst past natuurlijk erg goed bij de plaatjes. Het oranje komt weer terug in de bloemen. Ja, ik ben erg gecharmeerd van het geheel. Ga zo door.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaa, die foto's heb je erg leuk gedrapeerd!
    Je keuze in papier en embellies vind ik ook erg mooi passen.
    Ik wil MEER van dit moois.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen