http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

donderdag 15 november 2012

mini album


Een hele tijd geleden had ik een mal gekocht bij Crealies voor een mini album, maar ik had deze nog nooit gebruikt. Het is een kerstkadootje voor Leo dus ik haal hem ook weer snel van mijn blog af. Ik vond het bijzonder leuk om te doen en ik ga er vaker mee experimenteren. Bovendien ga ik meer van die mallen kopen, want je hebt ze in verschillende vormen. Leuk hoor. Het papier is van MME

groetjes, Alie

3 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat leuk zeg! De vorm is erg bijzonder te noemen. Ik verwachtte nl. een klein, rechthoekig albumpje en dan word je verrast door dit modelleke.Leuke foto's, leuk aangekleed....echt super. Kan me voorstellen, dat je zin krijgt in meer van die bijzondere modellen.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty!! Die vorm is inderdaad erg leuk. Dit smaakt naar meer Alie. Ga maar snel die andere modellen kopen, trouwens kan de Silhouette dit niet?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen Cameo he. De mijne gaat tot max A4 formaat.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen