http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zaterdag 21 januari 2012


Dit kaartje heb ik naar Yvonne gestuurd, omdat ze net geopereerd is. Helaas was de tekst niet erg handig: ze moest erg lachen toen ze deze las en dat deed dus weer erg pijn. Ik had gehoopt dat ze wat minder hechtingen zou hebben, maar het viel allemaal wat tegen.
Het papier is van MME, het afdrukje van Karen Doodles en het frivoliterandje past weer perfect bij de MS pons en bij het snijwerk van de Silhouette. Ik vind het een leuk model kaart; ik heb hem uit de Cards Only van december. Ik ga hem zeker vaker gebruiken

groetjes, Alie

1 opmerking:

  1. Mooi papier heb je gebruikt. Dat frivolite- randje doet het mooi op deze kaart!
    Van zo'n vrolijke kaart wordt ze vast snel beter.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen