http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

vrijdag 13 januari 2012

De sprong

Hier nog een LO voor onze spring in 't veld. In oktober begon ze ineens over sloten te springen in het bos. Niet goed voor de gewrichten van een pup op die leeftijd, maar wel fantastisch om te zien. Ze moet tenslotte ook spieren ontwikkelen.
Helaas zie ik nu pas dat ik allemaal dingen verkeerd heb gedaan met het plakken van het papier. Het zit ondersteboven of een kwart gedraaid :(. Wel mooi herfstpapier van BG

groetjes, Alie

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een supermooie LO. Geweldig mooi papier ook en tja onze ster komt er weer prima in uit. Zijn dat houten bloemetjes? Die vind ik erg leuk.
    Het zal wel aan mij liggen maar ik zie niet wat er verkeerd geplakt is hoor.
    Wat een creativiteit toch weer, terwijl ik maar niet op gang kan komen. Er komt weinig uit mijn handen. Ik koop leuke spulletjes maar ik gebruik het amper. Help ik heb een writers block of heet dat bij ons een freubel block?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank, dank. Tja, die foutjes, zie ik alleen zelf natuurlijk weer. Maar ik trek me er niets van aan heb ik besloten. Dat zijn idd houten bloemetjes en blaadjes. Leuk he? Gekregen met de kerst, dus ik weet niet waar ze vandaan komen.
    Wij hebben natuurlijk meer tijd dan jij, wij moeten tenslotte iets doen om de dag door te komen. Ik moet zeggen: er zijn slechtere manieren.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm ook prachtig hoor.En die foutjes.... ik zie er niets van.Die foto's zijn echt geweldig goed gemaakt. Net op 't goede moment afgedrukt.
    Je keuze qua papier verdient 'n applausje.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen