http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 7 december 2011

Kerstgroet

Deze kerstkaar heb ik met tim Holtz papier gemaakt. Ik moet zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van zijn papier. Het label heb ik beïnkt met Distress en na het stempelen heb ik het bewerkt met versamark en embossing poeder. Een paar keer zodat je een mooie glanzende laklaag krijgt, die helaas op de foto niet goed te zien is.
Ik vind hem erg mooi geworden. Ik ben zo weg van die antique brad van Bo Bunny. Helaas zijn die nu op.

groetjes, Alie

4 opmerkingen:

  1. Dat papier is ook prachtig! Dat label mag ook wel gezien worden en die stempel........mjammie haha.Hoe heb je die klokken eigenlijk gemaakt?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een embossingmal van TH van die klokken. En als je dat op Core Color cardstock doet, kun je het afschuren zodat het lichter wordt.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart!!!Wat een leuke embossingmal van TH. Sinds Ommen ben ik helemaal om. Wat een leuke spullen heeft die man. Alleen jammer dat het allemaal zo duur is.
    Bij dat label zie ik in eens een gelijkenis met Leo :0). Leuk bijbaantje in deze maand?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen