http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zondag 2 oktober 2011

twee LO's van Lady



Mijn handje zit nog helemaal onder de pleister en vol hechtingen en ik ben alweer aan de freubel. Het valt me niets tegen moet ik zeggen.
Het gebruikte papier voor de bovenste LO is van Fancy Pants en de tweede van Kaiserkraft. Bij de laatste heb ik de letters met mijn Sil gemaakt. Klein detail: zien jullie die leuke Frivolité vlindertjes?
Zo komt mijn eerste eigen album nog wel een keer vol.
groetjes, Alie

4 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker bezig zeg!! Dat ziet er heel goed uit. Super mooi papier. Mooie labels. Die letters zijn ook helemaal geweldig. Maar uh....waarom heeft jouw DT nog niet de gelegenheid gehad om met de frivolité vlinders aan de slag te kunnen? Doen wij voor spek en bonen mee :o) ? Ha ha, de vlindertjes zien er erg goed uit!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeioei, heb ik mijn DT gepasseerd...... Maar ik ben zelf ook een beetje lid van dat team. Ik beloof: zodra mijn handje weer helemaal meedoet, mogen jullie ook aan de slag.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk zou ik me vreselijk verongelijkt moeten voelen; Ware 't niet dat dit 2 prachtige LO's zijn en ik dat toch even kwijt moet. Prachtige letters, leuke vlindertjes en mooie foto's. Ben benieuwd wat je zoal gaat creeeren, wanneer je hand weer genezen is.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je. Wat dacht je van frivolite letters? de zgn fl-tjes. Daar ben ik nog op aan het broeden, alleen weet ik niet of dat lukt. En als mijn hand genezen is, moeten jullie niet raar staan te kijken wanneer er een vrachtwagen vol met vlindertjes voor je deur staat

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen