http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

donderdag 15 september 2011

Kastjes klaar






Eindelijk ben ik klaar met de kastjes aan deze wand. Ik wilde niet alles met craquelé doen. dus heb ik wat anders bedacht. De onderste kastjes links en rechts heb ik gespoten met de airbrush en een sjabloon van Crealies. Op de laatjes ben ik gaan stempelen. De laatjes rechts niet allemaal, want ik wilde dat voor mij duidelijk was wat erin zit (bloemetjes, blaadjes etc). Rechts wil ik misschien in alle laatjes lint, maar dat weet ik nog niet zeker.
De cd-rekjes heb ik wel weer met craquelé geverfd en daarna beplakt met papier.
Alleen de zakkers hier en daar vallen toch wel erg op. Ik blijf een slordige miep.

gr. Alie

6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is dat craquele mooi geworden zeg!
    Je bent er dan ook wel heeeeeeeel druk mee geweest, maar 't resultaat is SUPERRRR!
    Wat zul je hier van gaan genieten tijdens 't freubelen.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het een gezellig hok geworden. Ach, die zakkers vallen je straks toch niet meer op, dan ben je zo geconcentreerd bezig. Bovendien is het toch handwerk. Ik zie trouwens niet echt ruimte voor een Double do.......

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hok klinkt misschien onaardig maar zo was het niet bedoeld hoor.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het zelf ook altijd over mijn hok. Maar toch is het wel een riant hok. En die ruimte is zo gemaakt: dat groene ding in de hoek weg en hup ik heb weer plek

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plek waarvoor.........dat blauwe ding?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ja, we hebben het hier wel over de winnaar van Double Do!!

    Gefeliciteerd, hij is je van harte gegund hoor.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen