http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

vrijdag 25 maart 2011

Merci



Hier dan weer een creatie van eigen hand. Een tijdje geleden kreeg ik van een scrapmaatje het patroon van dit leuke zakje voor de Sil. Erg leuk om Merci chocola in cadeau te geven. Deze heb ik gemaakt voor mijn hulpverleners van wie ik binnenkort afscheid moet nemen. Ik heb het geheel wat simpel gehouden, mijn creativiteit is momenteel voornamelijk gericht op het dichtsmeren van gaatjes, het verven van wanden en houtwerk en bovenal: hoe verdeel ik mijn energie zo effectief mogelijk. Toch vind ik ze wel lief geworden.

groetjes, Alie

7 opmerkingen:

  1. Alie.....het zijn schatjes.Kleine dingen moet je helemaal niet volplakken met allerlei extra's.Ik vind ze helemaal te gek; De inhoud trouwens ook....mjammie.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas zijn die dingen niet per 4 stuks of 8 te koop. Dus ik weet wel wat er dit weekend in onze maagjes belandt.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmmmmmmmmm, ik denk dat ik dan maar even op visite kom.
    Wat leuk om dit zo te geven. Ik vind ze goed geslaagd!!

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt mijn adres toch nog?
    Ik zou 't helemaal niet erg vinden om zoiets in m'n bus te vinden:O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerrittina, je bent van harte welkom, alleen weet ik niet hoe lang die dingen het hier houden. Ik weet ook niet wat dat is, maar er loopt hier een of ander monster (of twee) rond, die ook wel van wat lekkers houden.
    Ennneeeh, Yvonne, die bruine dingen, dat is chocola hoor. Je weet toch nog wel hoe vies je dat vindt?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vreemd, ik dacht dat die monster(s) alleen bij ons rond liepen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmm, ken je mij zeker nog niet haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen