http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

donderdag 8 april 2021

Affo: mandjesquilt

 





En eindelijk is hij dan klaar: de mandjesquilt.
In een heel ver verleden hield ik hier op mijn blog de teller bij
van de mandjes die ik klaar had. Allemaal met de hand in elkaar gezet.
Maar dat is een beetje in de soep gelopen en die arme mandjes lagen een beetje
te versloffen in mijn kast. 
Maar onlangs bedacht ik dat Charlie helemaal geen mandje heeft.
Dus nu voor mijn hondje heel veel mandjes. En hij arresteerde het quiltje meteen.



Bedankt voor het kijken
Alie




2 opmerkingen:

  1. Oh, wat 'n schatje. Charlie heeft 't goed geregeld zo. Op zo'n
    quiltje wil ik ook wel liggen.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is wel heel gaaf geworden Alie. Dit is toch het project van rechtsboven in de hoek? Een plaatje. Charlie zal er blij mee zijn.

    gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen