http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

vrijdag 4 december 2020

De hoogste tijd


Het is schandalig, zo laks als ik ben geweest met mijn blog.

Dus hier een paar foto's van creaties in de afgelopen tijd

Dit is een plaat van Mariola Budeck. 
Ik heb hem gekleurd met Faber Castell potloden.
De achtergrond heb ik met pastelkrijt gekleurd.

Deze is uit het boek van Klara Markova, "A touch of magic Fairy's'

En ik had Yvonne beloofd te laten zien waar ik de laatste tijd zo druk mee was.
Dobbelsteenzakjes voor het kaartspel Magic. Ik moest van deze en andere afbeeldingen die op de kaarten voorkomen meer dan 100 stuks maken op mijn borduurmachine. Dus ja, druk, druk druk.

Dat was het weer. Ik wens iedereen een fijne Sint toe.

gr. Alie

 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dat zakje is maar 'n klein ding, maar wel erg leuk zo. Het kleuren gaat je ook prima af.... klapklap.

    gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zakje is een verhaal apart. Als je een kaart hebt met deze afbeelding, heb je een waarde van schrik niet: 22.000 Euro in handen. 't is maar wat de gek er voor geeft. Jammer genoeg krijg ik niet zoveel voor mijn zakjes. Was het maar waar, dan ging ik stil leven.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker ontspannen dat inkleuren.... Heel mooi gedaan.
    En die zakjes zijn errug leuk. Ik snap niet helemaal waar het voor is maar het houdt jou in ieder geval lekker bezig.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen