http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zaterdag 7 oktober 2017

Sweatshirt gemaakt

Omdat er nu niemand meer bij de hand is om een foto te maken van mij in mijn zelfgemaakte sweatshirt, ga ik maar voor de spiegel staan.



Hm, ik heb er wel eens flatteuzer bij gestaan. Maar vooruit.
Deze heeft een lekker grote shawlcol. Het is heerlijk zachte en warme fleece katoen. En ik heb nog een andere kleur die ik ook weer op een andere manier verwerk. Zo kom ik wel de winter door.

Groetjes van de Priegelmiep

2 opmerkingen:

  1. Ik vind 't reuze meevallen hoor.
    Het staat je goed. De col lijkt me heerlijk warm en de kleur is ook precies goed.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook meevallen hoor. Wat lijkt me dit shirt lekker zitten. En die col is een echte blikvanger. Ben benieuwd naar de andere kleurencombinatie.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen