http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

woensdag 16 augustus 2017

Mandala's kleuren

De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met een oude hobby: mandala's kleuren. Heel rustgevend, maar wel heel verslavend. Ik denk ook dat ik het niet alleen bij Mandala's houd, want er is zoveel moois op dat gebied. 

Ik heb ook nieuwe potloden waar ik heel fijn mee kan blenden zonder vloeistof. Zo'n lekker werkje om mooie schaduwen mee te creeëren!

Voorlopig is het quilten even uit de gratie, maar dat komt vast en zeker deze winter weer. Het is nu ook gewoon te mooi weer om op mijn kamertje te zitten








4 opmerkingen:

  1. Ooooooh, wat mooi. Eigenlijk lijkt het wel een beetje op quilten. Er zijn momenteel hele mooie kleurboeken in de handel. Dus blijf maar even lekker kleuren. Zolang we maar over je schouder mee mogen kijken.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wie weet krijg ik straks weer de drang om stempels in te kleuren en kaartjes te maken. Heb ik even pech dan, want heb ze een paar jaar geleden bijna allemaal verkocht

      Verwijderen
    2. Ach, stempels bij de Action worden steeds leuker en zijn niet duur. Ik zou zeggen leef je uit!

      Verwijderen
  2. Oh Alie wat ziet dat er kleurrijk en mooi uit.Lekker rustgevend om te doen en met prachtig resultaat!

    gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen