http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zondag 26 maart 2017

Mussenburcht verhuurd





Leo heeft vorig jaar eerst voor onszelf en toen voor twee van onze dochters een mussenburcht gemaakt. Die van ons werd wel verkend, maar niet verhuurd. 
Die van een van de meiden heeft nu eindelijk huurders gevonden. Geen mussen maar koolmezen. Vreemd, want hij is op de maat van mussen gemaakt. Ze vliegen af en aan om nestmateriaal te verzamelen. Wat leuk hè? 
Ondertussen heeft hij de belangstelling van meer mensen gewekt en heeft nu ook een bestelling. Aan het werk Leo! Ik ruik handel.

Fijne zondag
Alie

5 opmerkingen:

  1. De complete familie Mees kan hier in 1x terecht voor gezinsuitbreiding. Maar wat te denken van mantelzorg en oppascentrale? Ze hebben hier alles bij de hand. Als jullie dan nog voor de catering zorgen.....

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk, aan zo'n denktank hebben we tenminste iets! Ik denk dat ik maar eens een plan de campagne moet maken. Tjonge dit wordt een reuze succes. Ik heb de dollartekens al in mijn ogen staan. Maar wat een vrolijkheid zal dit alles geven. En als 't me teveel herrie wordt, doe ik gewoon mijn gehoorapparaat af.

      gr. Alie

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig gezicht. Dit verveeld nooit om naar te kijken.
    Groet Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig. Wat een vrolijk gekwetter zal dit opleveren. Hopelijk niet te vroeg op de ochtend.....

    gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg net een ingeving om het assortiment uit te breiden. Leo kan ook insectenhotelletjes gaan maken. Goed plan toch?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen