http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

dinsdag 10 maart 2015

Affo

Onlangs ben ik aan het experimenteren gegaan met een Jelly Roll. Dat is een rol met kant en klare stroken stof van een bepaalde afmeting in allemaal verschillende dessins. Het was leuk om te doen, hoewel ik eerst dacht dat mijn experiment mislukt was. Gelukkig kreeg ik een tip van een ervaringsdeskundige zodat ik hem gisteren af kon maken en nu een leuk kleedje heb. Hij meet 80x80

Ik denk niet dat hier nog veel te zien is van het quiltwerk. Als je goed kijkt, kun je misschien nog net zien dat ik er circels van gemaakt heb. 
Bedankt voor het kijken en een fijne dag
groetjes van de Priegelmiep

3 opmerkingen:

  1. Het blijft me iedere keer verbazen, welke termen je gebruikt. Die jelly roll doet 't goed hoor. Wat 'n fleurig geheel heb je ervan gemaakt.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren heb je gebruikt. Die cirkels zijn mooi subtiel. Is er eigenlijk al een quilt woordenboek?

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kijk hier maar eens
      https://sommeke.wordpress.com/2007/10/18/afkortingen-in-het-quiltland/

      Verwijderen