http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

donderdag 18 juli 2013

Quilttasje

Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Ik was vroeg wakker en voelde me eindelijk weer eens fit en had zin om wat leuks te gaan doen. Dus toen ik om half acht een stuk gefietst had met de hond (lekker koel nog zo vroeg) ben ik meteen achter de naaimachine gekropen. Met dit tasje als resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het zo leuk om te doen. Ik ben helemaal verkocht aan al die leuke lapjes die overal te vinden zijn.
Excuses voor de rommel op de achtergrond, maar ik wist ook niet hoe ik dit het beste kon fotograferen

groetjes, Alie

3 opmerkingen:

  1. Mooi!! Leuk die uiltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die uiltjes zijn idd. errug leuk.De kleurencombi is ook heel toepasselijk: Christmas in July.
    Zonder gekheid; Hier kun je mee gezien worden!
    Ben benieuwd, wat je nog meer gaat maken.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw. Ik ben gek op uiltjes. En dan dat frisse groen. Mooie kleurtjes hoor!! Ik hoop dat er nog veel productieve dagen zullen volgen. Absoluut voor ons geen straf.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen