http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zondag 31 maart 2013

kleuters en volwassenen

Vorige week heb ik nog een paar fotos' gescrapt. Dat was al even geleden. Het papier is van MME en de bloemen en vlinders van foam uitgestanst.
Er stoort me wel wat aan het geheel. Misschien had ik geen zwart-wit foto's moeten gebruiken of anders wat minder kleurige versierselen. Maar ach, het zat al vast toen ik me begon te storen. Ik he b me iig weer leuk vermaakt.

groetjes en fijne Pasen allemaal
Alie

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren wel mooi bij de zwart/wit foto's. Misschien inderdaad iets te veel versierselen....ik weet het niet. Zou kunnen. Maar al met al vind ik het een mooie LO. Fijn dat we ze weer kunnen bewonderen. Op naar de volgende.........

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er 'ns even naar zitten staren, maar kan er m'n vinger ook niet op leggen. Het is wel 'n feestje om naar te kijken..... daar is dus niets mis mee. Ben blij dat je je er zo mee vermaakt hebt. Dat betekent ws. dat er binnenkort nog eentje aan zit te komen haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen