http://www.flickr.com/photos/kentbrew/6851755809/

zaterdag 16 juli 2011

On the road again








Tot mijn schrik zag ik dat ik helemaal vergeten ben een van mijn creaties te posten. Een tijdje geleden had ik dit kaartje gemaakt voor een van mijn trouwe blogvolgsters, die zat te wachten op haar verlengde rijbewijs. Dat had nogal wat voeten in aarde voor ze weer achter het stuur mocht kruipen, dus vond ik dit afdrukje van Karen Doodles wel toepasselijk, vanwege de naam.
En nu weet ik niet meer welk papier het is. Volgens mij van MME, fine and dandy. Ik heb er ook weer een fimo tag op bevestigd, waar ik een tekst in gestempeld heb voor het bakken.
het gras, de vogeltjes en de binnenkant zijn helemaal uit de Silhouette. Deze heeft ook de tekst aan de binnenkant getekend met een sketchpen.
De brad is van BG en de jewel van Joy.
groetjes Alie

6 opmerkingen:

  1. Hey Alie,

    Ja, dat was nogal 'n gedoe! Je kaartje was dan ook 'n welkome verrassing.Natuurlijk is 'ie in 't echie veeeeeel mooier :O) Ik had die Jewel van Joy nog nooit gezien en vind 'm echt prachtig.
    Nogmaals bedankt.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de foto is zoals gewoonlijk weer veel te donker, zucht. Misschien kan ik in de leer bij die aardige dame in Hattem die zulke mooie foto's maakt.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien toch zo'n lichttentje kopen bij de Gamma of Xenos? Leuk kaartje Alie!! Nu word ik wel nieuwsgierig naar het verhaal Yvonne.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is so funny creation. It is such a funny photographs, I sure Elephant 's smile makes smile on every viewers face. I really wonder to watch your creation.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I create same this card with colorful elephant and planed to give gift to my uncle on her first car 's celebration. I sure he likes it very much. Your post is best for inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I have had computer issues and have been quite busy on the home front. Oh how I have missed your creations. You do such beautiful work. You have an eye for colour co-ordinating which I think makes your images come alive. You have an eye for the most awesome layouts too. When I grow up I want to colour and create like you! Hope you had a great weekend.

    BeantwoordenVerwijderen